Provocarea de 28 de zile care îți va transforma radical corpul mii de oameni au încercat-o și au avut rezultate spectaculoase

0

Provocarea de 28 de zile care îți va transforma radical corpul. Mii de oameni au încercat-o și au avut rezultate spectaculoase
Exercitiul de astazi este facut de numerosi oameni, de pe intreg mapamondul, si livreaza rezultatul promis: un nou corp!
Scandurile (planks) sunt un exercitiu esential pentru intarirea

musculaturii partii mijlocii a corpului. Desi incepatorii cred ca sunt prea usoare, si sar peste ele, acestea aduc beneficii incredibile!
Acest exercitiu va topi grasimea abdominala, va intari straturile de muschi ale spatelui, picioarelor, si feselor. Scandurile sunt similare cu flotarile, dar ele intaresc muschii din interior.

In timpul acestui exercitiu, va trebui cresteti incet incet durata tinerii acestei pozitii. La inceput, ar trebui sa o tineti 20 de secunde, ajungand in final la 4 minute.
In ultimul stadiu al acestei provocari, forta dumneavoastra musculara va fi mai mult sau mai putin marita – rezultatele difera in functie de constitutia fiecaruia. Ideea de baza este ca va exista o diferenta.

Pentru a realiza acest exercitiu corect, trebuie sa mentineti corpul intr-o pozitie orizontala (ca in poza). Cand va ridicati in degetele de la picioare si in coturi, spatele corpul trebuie sa realizeze o linie dreapta.

 

Elbow-Plank

 

 

Imediat ce realizati aceasta pozitie corect, pur si simplu stati in ea pentru intervalul specificat, si incepeti sa respirati adanc.

Iata cat trebuie sa stati pentru provocarea de 28 de zile:

  1. Ziua 1: 20 de secunde
  2. Ziua 2: 20 de secunde
  3. Ziua 3: 30 de secunde
  4. Ziua 4: 40 de secunde
  5. Ziua 5: 40 de secunde
  6. Ziua 6: ODIHNA
  7. Ziua 7: 45 de secunde
  8. Ziua 8: 45 de secunde
  9. Ziua 9: 60 de secunde
  10. Ziua 10: 60 de secunde
  11. Ziua 11: 60 de secunde
  12. Ziua 12: 90 de secunde
  13. Ziua 13: ODIHNA
  14. Ziua 14: 90 de secunde
  15. Ziua 15: 90 de secunde
  16. Ziua 16: 120 de secunde
  17. Ziua 17: 120 de secunde
  18. Ziua 18: 150 de secunde
  19. Ziua 19: ODIHNA
  20. Ziua 20: 150 de secunde
  21. Ziua 21: 150 de secunde
  22. Ziua 22: 180 de secunde
  23. Ziua 23: 180 de secunde
  24. Ziua 24: 210 secunde
  25. Ziua 25: ODIHNA
  26. Ziua 26: 210 secunde
  27. Ziua 27: 240 de secunde
  28. Ziua 28: cat de mult puteti!

Intensitatea exercitiul poate fi simtita inca din primele cateva secunde, dar de asta este si atat de eficient. Daca simti ca e prea mult efort pentru inceput, poti incepe cu alte exercitii.

 

Sursa

Share.

About Author